top of page

Jak zefektivnit své workflow?

  • Busydesk
  • 31. 8. 2016
  • Minut čtení: 1

Snahou nás všech je využít svůj čas efektivně. Ne jinak je tomu i v práci. Dnešním tématem tedy je, jak zefektivnit vlastní workflow. V mnoha firmách již existují postupy, jak zefektivnit celý pracovní proces. Nicméně vše závisí na zaměstnancích podílející se na jednotlivých činnostech v rámci vybraného procesu. Níže uvádíme několik kroků, jak můžete firemní workflow zefektivnit.

1. Definujte jeden svůj nebo firemní pracovní proces, který má jasný průběh, začátek a konec. Jde tedy o jasně definovaný proces, který je možno detailněji analyzovat. 2. Zaměřte se na jednotlivé detaily tohoto procesu a snažte se jít do nejmenších podrobností a pokuste se je zefektivnit. Často se stává že vysocí manažeři, kteří mohou celý proces nejlépe ovlivnit, nevidí již do konkrétních jednotlivostí, které se odehrávají na nižší úrovní řízení. Na zefektivnění jednoho procesu by se určitě mělo podílet více lidí než pouze manažer.

3. Zapojte do této činnosti i své kolegy na různých úrovních řízení. Zeptejte se jich na názor. Mnohdy ty nejefektivnější zlepšení, jsou ty nejjednodušší. A pocházejí mnnohdy od zaměstnanců, kteří se s daným problémem během své pracovní činnosti potkávají nejčastěji.

4. Žádný návrh na zlepšení není špatný ani dobrý. I zaměstnanec z jiného oddělení může přijít se zajímavým řešením, protože není ovlivněn samotným procesem.

5. Věnujte velkou pozornost tomu, zda jednotliví zaměstnanci mají zájem zefektivnit svou vlastní činnost.

6. Závěrem implementujte jednotlivá zlepšení od nejnižších úrovní tohoto procesu a snažte se pravidelně získávat zpětnou vazbu na jednotlivé změny.

7. Tento postup pravidelně opakujte i v dalších firemních procesech.

 
 
 

Komentáře


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page