top of page

SEO aneb jak zviditelnit web? (část 2.)

  • Busydesk.cz
  • 23. 8. 2016
  • Minut čtení: 1

V článku z minulého pátku, jsem se bavili, jak je možno zviditelnit web. Slibovali jsme pokračování a další rady, tak jsme tady s dalšími dobrými tipy. Následující článek bude možná vypadat jako reklama na Google:)...ale není tomu tak. Bohužel ostatní prohlížeče zatím nenabízejí tak komplexní nástroje (jako Google) sloužící k efektivní propagaci vašeho webu.


Pokud chcete vaše stránky zviditelnit budete se muset naučit pracovat s nástrojem, který se jmenuje Google Adwords. V této aplikaci můžete nastavit svou reklamu, popř. zviditelnění stránek na Google. Vyjma toho, ale má tato aplikace spousta jiných zajímavých funkcionalit.


Pokud si otevřete Google Adwords v sekci nástroje naleznete "Plánovač klíčových slov", kde můžete najít typická slova pro oblast vašeho podnikání ale také najít nová klíčová slova. Samozřejmě bylo by vhodné, aby následně vaše webová prezentace obsahovala tyto klíčová slova volně zakomponována do textu.

Zajímavý nástroj je také program Google Trends, který analyzuje trendy(nejvíce vyhledávaných klíčových slov) v tomto prohlížeči. Jinými slovy jste schopni zjistit, která klíčová slova získávají na popularitě a která naopak ztrácí. Dokonce můžete i porovnávat popularitu jednotlivých klíčových slov v různých geografických lokalitách.

A závěrem pouze několik rychlých tipů k optimalizaci vašich stránek:

- Využívejte klíčových slov nebo spojení v nadpisech textu

- Popište každou stránku, co obsahuje (tzv. meta description)

- Pište krátké články. Platí kvalita nad kvantitou.

- Odkazujte v textu na jiné části webu (tzv. internal linking)

- Zlehčete uživateli cestu k cíli. Jakýkoli obsah na vašem webu by měl být pro uživatele dostupný na 3 kliky myší.


 
 
 

Komentáře


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page