Využíváte svůj čas efektivně?
- Busydesk
- 14. 8. 2016
- Minut čtení: 1

1. Během týdne zaznamenávejte všechny své myšlenky a denní aktivity. Pomůže Vám to pochopit, kolik věcí můžete/jste mohli stihnout. Zároveň zjistíte, které aktivity a s tím spojený čas přinesly výsledky a které naopak nikoli.
2. Jakékoli činnosti nebo aktivitě věnujte adekvátní množství času.
3. Věnujte denně aspoň 50% času pouze aktivitám, činnostem a úkolům, které produkují většinu vašich výsledků.
4. Každý den si naplánujte. Věnujte této aktivitě každé ráno maximálně 30 minut.
5. Na každou schůzku se připravte. Před každou schůzkou se na 5 minut zastavte a popřemýšlejte, čeho na schůzce chcete dosáhnout. Co bude úspěchem a co naopak neúspěchem?
6. Ve většině případů platí, že efektivní schůzka trvá maximálně hodinu.
7 Nebojte se říci kolegům, že potřebujete klid, pokud to situace vyžaduje.
8. Pokud neodpovíte okamžitě na telefony nebo emaily, svět se nezboří.
9. Uvědomte si, kolik času strávíte denně na sociálních sítích. Kolik času věnujete aktivitám, článkům v novinách a konverzacím, které nepřinášejí žádné výsledky.
10. Držte Paretovo pravidlo...20% vašich myšlenek by mělo vyprodukovat 80% výsledků.
































Komentáře